Spôsoby doručenia
Ospravedlňujeme sa, ale z dôvodu Covid-19 sa môžu dodacie lehoty natiahnuť. Nie je v našich silách to teraz ovplyvniť. Aktuálne máme na slovenskom sklade cez 2 000 produktov. Ak si vyberiete produkt/veľkosť, ktorú objednávame zo zahraničia (nemáme ju na našom sklade), sme boli zvyknutí na dodanie do 10 dní, avšak aj brexit spôsobil, že sa čas dodania môže predlžovať.
1. Kuriér
Tovar posielame v ochrannom obale (doprava je ZADARMO na Slovensko aj do Čiech), kuriérovi dávame Tvoj mobil, aby Ťa mohol pred doručením kontaktovať
2. Osobný odber v Senci
KEDY: keď dostaneš SMS výzvu k vyzdvihnutiu – v pracovné dni od 8:00 do 18:00
KDE: Logisitické centrum Senec – isklad (mapa)
Dialničná cesta 5, Hala D, brána č. 35 (pri bráne je uvedené telefónne číslo, na ktoré zavolaj a oznám svoj kód vyzdvihnutia – príde v SMS)
Dôležité: platba možná iba v hotovosti.
Adresa na spätné doručovanie
Ak potrebuješ poslať tovar späť na výmenu, prípadne na reklamáciu:
Názov firmy: isklad 200822/09
Meno príjemcu: Zuli s.r.o.
Ulica: Dialnicna cesta 5, Hala D, gate 35
PSČ a mesto: 90301 Senec
Krajina: Slovakia
Kontakt: +421 948 799 408
Tovar zasielaný späť alebo na výmenu musí byť zabalený v originálnom obale s originálnymi visačkami, nepoužitý a v 100% stave. V opačnom prípade bude poslaný kupujúcemu späť.
Možnosti platby
Online platba kartou Okamžitá platba Tvojou bežnou platobnou kartou (aj debetná, aj kreditná, aj iná) cez zabezpečenú platobnú bránu Barion. Tovar, ktorý je na sklade, odosielame okamžite. | |
Dobierka Peniaze za tovar zaplatíš až pri prevzatí tovaru kuriérovi v hotovosti alebo kartou. Pri osobnom odbere v Senci je možná iba platba v hotovosti. Tovar, ktorý je na sklade, odosielame okamžite. Resp. ak si si vybral osobný odber, príde Ti SMS o tom, že je tovar pre Teba už pripravený k osobnému odberu v Senci. |